.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دولت در بحث انتقال آب خزر کارشناسی شده عمل کند
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در بحث انتقال آب دریاچه خزر کارشناسی عمل کند و حساسیت‌های محیط زیست را مد نظر قرار دهد.

به گزارش شمال نیوز، علی اصغر یوسف‎نژاد صبح امروز در جلسه شورای اداری استان مازندران در استانداری اظهار کرد: انسجام مناسبی بین مسؤولان و افراد اثرگذار استان وجود دارد، ولی باید توجه کرد نگرانی‌ها هم در این ارتباط وجود دارد.

وی با اعلام اینکه رفع همه گرفتاری‌ها در استان نیاز به تامین اعتبار ندارد، تصریح کرد: در برخی مواقع سیاست‌گذاری‌ها اثرگذار است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های استان مازندران در حوزه‌های مختلف دریا، افزود: از ظرفیت دریای خزر در حوزه تجارت خارجی استفاده بهینه نشده است و بخش خصوصی استان در این بخش نیاز به کمک ویژه‌ای دارد.

وی با اعلام اینکه دولت مجوز هشت منطقه آزاد تجاری  را در کشور صادر کرد، گفت: مازندران هم از ظرفیت‌های مناسبی برای ایجاد منطقه آزاد تجاری برخوردار است، سه منطقه در استان می‎توانست به عنوان منطقه آزاد تجاری معرفی شود، انتظار داریم که دست‌کم یکی از مناطق استان که حق مازندران است به عنوان منطقه آزاد معرفی شود.

یوسف‎نژاد در ادامه به بحث انتقال آب دریاچه خزر نیز اشاره کرد و گفت: در بحث انتقال آب به مباحث کارشناسی آن دقت نظر بیشتری انجام شود.

وی با اعلام اینکه مازندران از ظرفیت بسیار مناسبی در حوزه کشاورزی برخوردار است، گفت: در این بخش و بخش گردشگری نیاز به توجه ویژه‌ای داریم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: از ظرفیت‌های گردشگری مازندران به خوبی استفاده نشده و انتظار داریم که تحول مناسبی در این بخش‎ها انجام شود.

وی تاکید کرد: در استان همدلی و هماهنگی مناسبی در حوزه‌های مختلف وجود دارد و مجمع نمایندگان مازندران هم می‎تواند کمک کار دولت در این بخش باشد.

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.